Podsumowanie zajęć wyrównawczych z matematyki




Poprawa wyników nauczania.Decyzją z dnia 10 .11.2010r jednego z uczniów przeniesiono z listy rezerwowej na listę podstawową tych zajęć.. 2.Sprawozdanie z zajęć zespołu wyrównawczo-kompensacyjnego w II semestrze roku szkolnego 2008/2009 Klasa I Zajęcia odbywały się 2 razy w tygodniu: w środę , w godz. 11.35 - 12.00 i w czwartek, w godz. 11.35 - 12.00.. O tym, Že uczeó kwalifikuje sie do udzialu w zajqciach wyrównawczych z matematyki šwiadcza: trudnošci w abstrahowaniu i uogólnianiu, maiy zakres pojeé, powolne tempoProgram zajęć wyrównawczych z matematyki w klasach I - III gimnazjum autorstwa Marii Mielniczek opracowany został zgodnie z Podstawą Programową kształcenia ogólnego z dnia 23 grudnia 2008r.. Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych I semestr 2009/2010 Zajęcia wyrównawcze przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do 1 klasy szkoły podstawowej.Sprawozdanie z pracy na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w ramach projektu „Lepszy w zawodzie".. WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY: - indywidualnie pracować z niektórymi uczniami - zachęcić uczniów do dalszej nauki matematykiPROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI DLA KLASY IV I V 1. jest adresowany do uczniów klasy pierwszej gimnazjum, którzy mają problemy z opanowaniem podstawowych treści zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego z matematyki, często zbyt wolno pracują, rozwiązując problemy matematyczne, nie potrafią skoncentrować się naMateriały dydaktyczne dla nauczycieli kształcenia zintegrowanego: scenariusze zajęć i uroczystości szkolnych, plany i programy, artykuły dotyczące oceny opisowej, testy oraz materiały pomocne w uzyskaniu awansu zawodowego..

Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VI.

Zrealizowano 74/96 godzin.. Nauczanie zintegrowane - publikacje i pomoce dydaktyczne.konsultacjach z doradcą metodycznym z RODON-u,.Napisałam go z myślą o dzieciach ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, mającymi trudności z opanowaniem podstawowych wiadomości i umiejętności z matematyki w szkole podstawowej.zajqé dydaktyczno-wyrównawczych uwzglqdniajqcych zróŽnicowanie kaŽdego ze- spolu klasowego, jak i stosowanie róŽnorodnych form pracy.. W kasach I i III SP prowadzone są w oparciu o program opracowany w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci z brakami w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych z zakresu edukacji matematycznej.PLAN PRACY ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI.. obowiązującą w roku szkolnym 2010/2011 w klasach I i II oraz Podstawą programową matematyki z dnia 23 sierpnia 2007 r.§ 8 ust.. Wnioski z analizy sprawdzianu umieszczać na tablicy w pokoju nauczycielskim iPodsumowanie zajęć wyrównawczych w ramach projektu " Czym skorupka za młodu.. Na zajęciach realizuje się założone cele i zadania programu zajęć dydaktyczno -wyrównawczych oraz indywidualne predyspozycje ,możliwości i zainteresowania uczestników.Program zajęć wyrównawczych z zakresu edukacji polonistycznej i matematycznej w kształceniu zintegrowanym klasa III B Program powstał w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci z brakami w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych z zakresu edukacji polonistycznej i matematycznej.Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klasy 5 szkoły podstawowej Na podstawie programu „Matematyka z plusem" dla II etapu edukacyjnego (klasy IV-VI) dopuszczonego przez MEN do użytku szkolnego i wpisanego do wykazu programów (numer w wykazie: DKW- 4014-138/99) opracowała Grażyna KędziaProgram zajęć wyrównawczych Matematykę można polubić!.

Łącznie odbyło się 27 zajęć.

Zestawienie ankiet ogólnych podsumowujących zajęcia wyrównawcze z matematyki w chwili zakończenia projektu.. Łączna liczba godzin:.. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu na przemian dla klas IV i V oraz VI.IV.2 Ankieta szczegółowa badająca poziom wiedzy uczestników zajęć wyrównawczych z matematyki.. Zakładane efekty zajęć /zgodne z listą rezultatów miękkich/ Wzrost efektywności kształcenia w zakresie kompetencji kluczowych.. Na pierwszych zajęciach 05.04.2011 r. został przeprowadzony pre - testPROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV - VI SPIS TREŚCI 1. wykazanie powiązań między poszczególnymi działami matematyki i matematyki z innymi dziedzinami wiedzy i codziennym życiem,.. Stwarzano sytuacje, w których mieli oni szansę odniesienia sukcesu na miarę swoich możliwości.Program zajęć wyrównawczych z matematyki klasa IV.. EWALUACJA ZAJĘĆ WYRÓ WNAWCZYCH Z MATEMATYKI W RAMACH PROJEKTU „OD BARIERY PO SUKCES" - KLASA VIA - ETAP TRZECI.. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z edukacji matematycznej odbywały się w I semestrze r. 2013/2014 raz w tygodniu - w środę.. przygotowane przez nauczyciela pomoce do zajęć (karty pracy, testy .Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w klasach IV - VIII szkoły podstawowej realizowanych w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji kluczowych oraz przedsiębiorczości uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach"..

IV.3 Sprawdzian badający poziom wiedzy uczestników zajęć wyrównawczych z matematyki.

2 pkt 4 lit. c Poszerzenie zakresu działań szkoły, a w szczególności działań szkoły dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.. Należy utrzymać dodatkową godzinę zajęć tygodniowo z języka polskiego i matematyki w każdej z VI klas.W klasach VI nie rezygnować z prowadzenia zespołów wyrównawczych z języka polskiego i matematyki dla najsłabszych uczniów.. Grupa liczy 10 osób.. Objęci nimi byli uczniowie z drugich klas technikum.Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki prowadzone przez mgr Renatę Kwapisz.. rok szkolny 2018/2019 WSTĘP1.. Poprawa wyników nauczania.. Celem zajęć było niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych, wyrównywanie szans edukacyjnych, wspomaganie .Podczas zajęć obowiązywała swobodna atmosfera i zasada współpracy.. Razem 28 godzin.. Obejmowały: 5 ucz.. Przyszła praca technika budownictwa między innymi wymaga od ucznia zdolnościSPRAWOZDANIE z prowadzonych.2009/2010 Zajęcia wyrównawcze odbywały się w I semestrze we wtorki (co drugi tydzień) na 8 godzinie lekcyjnej.Program zajęć wyrównawczych z matematyki kl.. Zajęć w I semestrze roku szkolnego 2014/2015 odbywało się 16 godzin..

z kl.III b. Celem zajęć było: 1. wyrównanie dysharmonii rozwoju.

Łączna liczba godzin: 49,5. którzy zostali na nie zakwalifikowani na podstawie opinii z PPP i diagnozy nauczyciela.. Opracowanie i wdrożenie programu własnego zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, wspomagającego uczniów klasy pierwszej.Prezentowany program zajęć wyrównawczych powstał w oparciu o nową Podstawę Programową kształcenia ogólnego z dnia 23 grudnia 2008 r. i przeznaczony jest do nauczania matematyki na zajęciach wyrównawczych dla uczniów mających trudności w nauce na etapie gimnazjum.Podsumowanie zajęć wyrównawczych z matematyki w roku szkolnym 2012/2013 Na zajęciach tych rozbudzano w uczniach w miarę możliwości wiarę we własne siły.. Podsumowanie „ Zajęć .Projekt „Od bariery po sukces" - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze Jolanta Kubiś.. Zakładane efekty zajęć /zgodne z listą rezultatów miękkich/ Wzrost efektywności kształcenia w zakresie kompetencji kluczowych..



Komentarze

Brak komentarzy.